tiistai 9. kesäkuuta 2009

One of dos sleepless nights.

Hei ihanuudet! Tämä on yksi taas niistä valvotuista öistä. Taitaa olla stressiä ilmassa. Tasan viikon päästä siis pääsykokeet Turun yliopistoon, oikeustieteelliseen tiedekuntaan. Ajattelin vielä kerran kahlata kirjat läpi se tekee siin n. 60 sivua päivässä ja tämän päivän urakast olis vielä n. 4o sivua jäljellä!! :D ei ainakaan epäilystä mihin mä tän loppuyön käytän.

Mulla on ihan kauhee ikävä kotiin ja mun perhettä!! Vaikka mä oon Turussa saanut mullistettuu mun elämän päälaelleen, musta on silti ihanaa mennä kotiin, maalle, perheen luo! Okei, mä oon tutustunut niin moniin ihmisiin täällä, joista on tullut mulle jopa elinikäisii ystäviä! ihania ihmisiä, ja tietysti välillä ei niin ihania ihmisiä. Niinkuin moni jo varmasti tietää mä tosiaan menetin mun luksuslukaalin täällä turussa ja loppukurssin ajan oon asustellu Nikon ja Jaakon kanssa täs ihan keskustassa. Suuri kiitos heille vielä ja edelleen tässä blogin välityksellä! Miten voi olla, että yhden illan sattuman kautta mä oon löytänyt noin ihania, lojaaleja ystäviä! Ihmeitä tapahtuu, myös tässä pahassa maailmassa! N how cool is dat!

No ei tää päivä onneks ihan täysin turha ollut.. sain sovittuu yhdet kuvaukset ensi keskiviikoksi, eli uutta kuvaa pukkaa varmaan useasti vielä tässä kesän aikana. Musta tää mun tilanne on hieno todiste siitä, että vaikka ei olis hurjan pitkä ja laiha, pystyy tekee näytöksiä, olla mallina ja pärjätä myös noissa hommissa. Täytyy muistaa vaan pitää pää kylmänä ja jalat maassa. Vaikkakin olen ikäväst kuullut ilkeitä asioita itsestäni tän duunin pohjalta... Mutta tosiystävät pysyy ja tukee. Ja tottakai ravistelee tarvittaessa. Ja sitten tosta musajutusta, mistä on vähän liikkunut huhuja.. Jotain on siis tekeillä, pientä projektia ja alustavia suunnitelmia. Mutta katsellaan eka noi pääsykokeet ja lauleskellaan enemmän sen jälkeen.
Okei mut seurailkaa ihmees tätä blogia jos haluutte pysyy kärryillä mun hömöilyistä! Kirjottelen kyllä mun tapahtumarikkaista päivistä usein ja muistetaan kuitenkin elää tässä hetkessä.Liikaa ei kannata sitä tulevaisuutta miettiä.

I love u all <3

Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti