torstai 9. heinäkuuta 2009

Hellooo ma lovers


Heti ensin haluan myöntää olevani osaltani huono ihminen! Siis samalla tavalla teen virheitä kuin muutkin ja esim. PUHUN PAHAA, KYLLÄ, MYÖNNÄN! Ja ns. paskaakin olen jauhanut. Ettei nyt kelleen jää epäselväksi niin tasan vuosi sitten jauhoni käsittämätöntä paskaa eräästä eksästäni silloisille parhaille ystävilleni, jotta saisin heiltä "oudon käytökseni" anteeksi, koska se oli heitä loukannut. Alennuin häpäisemään itseni ja eksäni, saadakseni huomiota ystäviltäni! SÄÄLITTÄVÄÄ. Olen ollut täysi pelle!!! Mutta se kertoo myös ystävyydestä; jos joutuu anelemaan hyväksyntää ja kerjäämään huomiota, se ei enää ole oikein kumpaakaan osapuolta kohtaan! Olen oppinut läksyni ensinnäkin tosta paskanjauhamisesta!! Se on todellakin väärin ja sitä tulisi ehdottomasti välttää ja siitä, mitä aito ystävyys on. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta eksältäni olen pyytänyt anteeksi. Enempää kun ei asian eteen oikein voi tehdä. Lisäksi olen maailman kiitollisin mun ystävistä, joiden välittäminen on välitöntä ja aitoa, eikä ystävyyden eteen tarvitse jatkuvasti ponnistella!

Että tällainen toteamus tällä kertaa!!!

Luv ya!!

xoxo Maryyyyaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti